Sunday, February 17, 2008

Rida Paridah



Show Recent Messages (F3)
YM 17 Feb 2008 20.10
rida PARIDAH appears to be offline and will receive your messages after signing in. You can also send a message to rida PARIDAH's mobile device.
Send an SMS Message (Ctrl+T)

You currently appear offline to rida PARIDAH.

rida PARIDAH: aa...lama sungguh saya tidak berbicara sama aa....mekasih ya aa kerana reply sama saya..
rida PARIDAH: sampai jumpa lagi nanti ya aa...
Aa Eman: Rida lagi sibuk apa nih. Salam buat keluarga dirumah ya
rida PARIDAH: hehehe...aa di mana skrg ni
rida PARIDAH: saya memangnya sibuk kok aa..makanya saya tidak ada masa untuk chat lagi...
rida PARIDAH: aa...saya rindu sama aa dan Adrian kok..hehe..
Aa Eman: Aa di rumah. Terimakasih aduikku yang comel ini masiojh suka meridu aa dan dik SAd yang nakal itu.
rida PARIDAH: hehehehe....
Aa Eman: Iya kan, dik Aed memkang suka nakalin aa?
rida PARIDAH: betul tu aa..dia juga suka ganggu saya kok
rida PARIDAH: dia suka ajak saya gaduh sama aa...hehehe...apa khabar dia ya aa...
Aa Eman: Oaky dik Rida silahkan klo lagi sibuk. Tapi nanti bila2 kita chatt lagi ya. Aa juga mahu lihat kisah 2 reporter metrotv yang disandera 168 jam di Irak.
rida PARIDAH: ooohhh oklah aa...saya juga mahu lihat dan baca email kok...
Aa Eman: Hehe namanya juga dik Ad budak Medan yang nakal tapi hensem
rida PARIDAH: sampai jumpa lagi ya aa...
rida PARIDAH: hehehe...
Aa Eman: Okay dik Rida sampai jumpa lagi. wassalam
rida PARIDAH: saya mahu jemput aa ke http://tagged.com/diapida
rida PARIDAH: salam...
Aa Eman: Okay nanti aa lihat ya dik
rida PARIDAH: ok bye aa....

 

No comments: