Wednesday, February 06, 2008

http://www.mybloglog.com/buzz/members/nAtsumi/




aa-eman
27th Feb 9:36 pm

Pantaslah klo aa nih merindukan nAt ajer. Ternyata adikku comel nih lagi tak sihat. Jaga2 batuk tuh hindari debu dan ais. Juga chili sauce. Ada banyak hujan ker? Di Jakarta sering hujan dan banjir. Klo tak ingat rindukan Adila tentu aa dah terhanyut banjir tuh. Sekarangpun lagi terhanyut. Harap cepat sihat ya dik. Senangnya hati aa beroleh khabar lagi dari adik nAt kami nih. Hehe. "Duuuhhh kami rindu...Rindukan Adila chayank..."

aa-eman
27th Feb 3:05 pm

Salam nAt, harap sihat kuat ceria buat berjaya apa aja ya. Dah lama tak sembang bikin aa merindui nAt. Dah selesai cotinya? Harap nAt rasa puas dan bahagia ya. Hehe, maaf aa belum buat satupun award buat nAt. Cun chayank buat Adila. Ini ada ustadzah aa yang cantik indah, menanyakan khabar nAt. Bacalah! [[Cahaya, 27th Feb 3:07 ... kang aa saya nak tanya kang, dulu kang ada sembang dengan Nat kan? di mana dia ya? udah lama ngak muncul2..... salam ukhuwah islamiah...]]

nAt
27th Feb 8:28 pm (reply | report spam | delete)

aa sama kak cahaya rindu sama nat yer.. ekekekek.... alhamdulillah sakit tekak dah ok. batuk sajer ada sket2 lagi... aa sihat ker?

aa-eman
14th Feb 2:02 am

Adorable Friendship Award? Kok bisa sih nAt? Kan aa orangnya paling tob, mana dimusuhin terus oleh dik Ad lagi. Wow, aa terharu banget dan kepingin menangis 7 hari 7 malam nih. Untung aja aa merasa malu sama Adila, Atiqoh, Amel, Gaby en Billy. Makasih banget ya nAt! Buai laju laju buat nAt.

nAt
13th Feb 10:48 pm (reply | report spam | delete)

salam aa, nat ada hadiah untuk aa kat blog nat.. amek sendiri yer...



aa-eman
12th Feb 3:52 am

Hehe, aa dah lihat tuh di youtube. "Buai laju laju, buai buku nina. Apa dalam baju, susu mungil nina..." Betul tak Damia nih? Lucu ya nAt...

aa-eman
12th Feb 2:20 am

Oh gituh tho. Buai laju laju? Duh klo bisa dengar lagunya. Nanti aa cuba cari di youtube ya manatau dah ada yang upload. Jangan bosan ceritera2 indah perhal anak2 ya nAt. Buat pengubat penat lelah kehidupan. Segala perihal budak kecil imut lucu kan pengubat yang segar tuh. Klo Gaby suka putar vcd berisi audio video dari pamper's buat lihat gajah yang disebutnya pampa. "Mama pampa..." Serunya sambil operate vcd player lalu goyang2 didepan kaca talivisyen. Tentu menjadi tontonan.

nAt
12th Feb 12:44 am (reply | report spam | delete)

ada lagu kanak2 lah aa... buai laju-laju... sampai pohon sena.. apa dlm baju.. sekuntum bunga cina... buai tinggi-tinggi... sampai cucur atap... belum tumbuh gigi... dah pandai baca kitab....

aa-eman
12th Feb 12:18 am

Hehe nAt membuai sambil nyanyi? Adila sambung laju? Kesihanlah Adila, tentu tak bisa tido biar sembari dbuai juga.

nAt
11th Feb 7:34 pm (reply | report spam | delete)

Nat nyanyi... buai.. adilla sambung lajuuuu... ekekekek

aa-eman
11th Feb 6:20 am

Adila menyanyi hujung2 lirik? Samalah nAt. Gaby juga begitu, meski lebih ramai tepuk tangan dan berjoged. Tapi klo diam2 Gaby suka bersenandung juga, walau tak jelas lirik apa? Meskipun klo ketahuan langsung stop, lalu minta susu botol. "Atiiiiing....Tutuuu u." Serunya. Hehe.

nAt
11th Feb 1:49 am (reply | report spam | delete)

wah bijaknya cucu aa...Adilla boleh nyanyi sikit2 je aa... hujung-hujung lirik nya saja.. ekekek...

aa-eman
11th Feb 1:28 am

Hehe. Kok aa marah sih? Tak lah nAt. Aa sungguh senang lho. Gaby dah mulai menyanyi sikit2. Gimana sicomel Adila? Tentulah pintarnya dia.

nAt
11th Feb 12:43 am (reply | report spam | delete)

ekekeke.. aa jgn marah.. nat bergurau jer... ekekke

aa-eman
11th Feb 12:05 am

Walah adikku ini. Age factor apa? Perasaan sih a.f. aa baru 35 deh. Hehe aa kejar sipat kuping mahu? Suka bikin malu aa aja sih. Hehe, sun buat Natasha Adila yang comel itu ya.

nAt
10th Feb 5:31 pm (reply | report spam | delete)

tak mengapa aa, nat paham... age factor... hahahahahha....larii i...

aa-eman
06th Feb 11:03 pm

Hehe, jadi selama ini aa salah ya. Adila comel tuh bukannya cucu Nat yang baru berusia 27. Maaf ya. Tapi klo Gaby aseli cucu aa lho.

aa-eman
06th Feb 5:49 am

Waduh nAt, maaf aa salah kirim mesej nih. Duh pasti aa lagi melamunkan comelnya Adila. Jangan marah ya.

aa-eman
06th Feb 3:20 am

Wassalam Nat. Selamat berlibur ya Nat. Aa ikut doakan semoga bahagia. Hehe, bagusnya Adila, tentu papa mama jadi tambah bahagia. Jadi ingin Adila punya adik lagi. Baru 21 bulan Gaby dah gak mahu diam, tapi selalu bergerak. Mana sudah bawel banyak tanya2 apa2 disekelilingnya. Suka sekali chocolate icecream. Suka diphoto. Suka sekali ke swimmingpool, terutama ke anjung peluncuran. Meski sering bengong dan pucat klo masuk ke air. Tapi gak mahu kapok. Gaby memang comel seperti abahnya. Terimaksih ya Nats. Jaga sihat lho.

nAt
06th Feb 1:30 am (reply | report spam | delete)

salam aa... nat coti 4 hari... isnin kita jumpa lagi... adilla dah pandai panggil "mama" dan "ayah"... cucu aa pandai apa dah?

aa-eman
06th Feb 1:26 am

Wassalam Nat, semoga sejahtera bersama Adila dan keluarga ya. Ini namanya pucuk dicinta usam tiba. Dah beberapa hari aa ingat aja sama Nat. Tapi cyber lagi sering putus sambung. Makasih dah jenguk aa ya. Jaga sihat kuat ceria buat berjaya apa aja. Okay!

No comments: