Monday, January 07, 2008

http://www.mybloglog.com/buzz/members/ridaparidah/




aa-eman
06th Mar 6:46 am

Jeeee, masa sih aa suka makan kerabu segala? Memangnya sebangsa kuda lumping makan beling apa? TA tau tak apa kudalumping tuh? Itu yang bijinya dipunggung. Nah dik Rida sayang, klo sama yang beginian mah TA tentu ngakak tuh. Tapi mana tau hubby juga tak? Salam sayang selalu buat dik Rida.
aa-eman
04th Mar 6:37 am

Hehe, Rida jangan stress ya, kan tempohari dah janji kat aa buat tetap kuat sihat ceria dan jadikan kesibukan ofis sebagai ladang ibadah. Klo gitu tambahkan supplement dan konsumsi makan dan minum yang kaya nutrisi ya. Banyak makan kerabu mangga (minta kat Cahaya tapi bagi2 kat aa ya). Juga sayuran dan buahan. Salam buat keluarga.

aa-eman
03rd Mar 7:31 am

Hehe, mana bisa sih aa marah sama adikku yang comel nih? Gak tau juga tuh Ad yang kepalanya mahu dibikin kari tempohari. Lagi pula bagi aa yang namanya cahaya itu perlu nian buat usir kegelapan, fi dulumaati ilan nuur. Gitu ler.

ridaparidah
03rd Mar 6:05 am

Eh Cahaya? kat sini pun si Adrian ngan aa tu datang juga yer? hehe...mana2 pergi pun ada Adrian sama aa...jangan mare ya Adrian, aa...

aa-eman
01st Mar 7:37 pm

Alhamdulillah. Sungguh senangnya rasa hati aa klo dik Rida sehat meski sibuk. Lumrah aja buat satu perjuangan hidup dan ibadah kepada Allah. Tak ler dik, aa tak merajuk macam dik Ad tuh. Asal tetap masih menulis di blog yang aa suka membaca itu. Jaga sihat kuat ceria bersamna keluarga ya.

ridaparidah
01st Mar 6:30 am (reply | report spam | delete)

Hai aa apa khabar ya....saya juga rindu sama aa kok...tapi sayang saya ini selalu aja sibuk seharian di ofis...rasa letih untuk online lihat dan tanya khabar aa...tapi tak apa ya aa...saya tahu aa tak merajuk kan? salam sayang buat aa di kejauhan....

aa-eman
29th Feb 5:28 am

Salam dik Rida. Harap sihat ya. Lama tak sembang bikin aa merindu yang dirindu nih. Gundah, serasa memegang kepala durian sahaja. Jaga kuat ceria ya.

aa-eman
20th Feb 5:36 am

Syukur alhamdulillah klo adikku comel dah mulai sembuh. Klo kepala dik Ad mau di kari, ya buat adikku aja biar semakin cepat sembuhnya ya. Klo aa lebih suka rendang model Bollywood aja. Rujtumkihe, gituh lho dik Rida. Pokoknya maknyess punya deh klo buat aa mah. Entah juga buat dik Ad, tentu akan cengar cengir dengan dahsyatnya.

ridaparidah
20th Feb 2:51 am (reply | report spam | delete)

Hehehe..ya aa. Saya sudah sembuh sikit. Saya juga setuju sama aa. Kita buat kari aja kepala si Adrian tu...lalu kita makan sama..hehehe...

aa-eman
19th Feb 6:47 pm

Entahlah dik Rida, dik Ad tuh macam anak bomoh aja. Dia cakap tuh biar Rida pun cepat sihat. Hehe, klo mulut dik Ad di chili, sekalian aja kepalanya direndam santan. Kita bikin rendang ya. Tapi aa sungguh senang adikku dah baik lagi. Banyak sebab yang bikin badan demam tuh. Apa pasal terlambat makan tuh? Gastrik juga bisa bikin demam. Jaga sihat kuat ceria ya dik.

ridaparidah
19th Feb 7:54 am (reply | report spam | delete)

Aa itu Adrian sangat jahat sekali. Dia kata saya deman cinta sama aa...kan gilak tu ya aa...bisa aja di cili mulut dia tu....hehe...demam sikit jer la aa...dah baik pun...

aa-eman
18th Feb 9:00 am

Duh sedihnya hati aa dengar adiku sakit. Demam kenapakah gerangan dik? Apakah dah ke tabib? Harap shabar akan musibah ini, cepat sembuh ya.

ridaparidah
18th Feb 7:12 am (reply | report spam | delete)

Salam kembali dari saya untuk aa. Aa apa khabar ya? moga aa juga sihat segala...ari ni saya demam aa....

aa-eman
10th Jan 10:11 am

Dia tak nakal kok dik. Cuma iri aja, yah namanya juga anak kusuma. Shabar aja dik, nanti juga dik Ad dikejar lagi sama asu haji Sidin karena suka sangat sarungin mangga2 muda pak haji tuh....

aa-eman
10th Jan 10:09 am

Kusuma itu kurang susu mama. Gitu lho, makanya sikap dik Ad suka manja sangat klo sama wanita cantik macam dik Rida nih. Mau apa coba? Dasar!

aa-eman
10th Jan 10:05 am

Wah dik Rida ini suka fait accomply ka aa ya. Suka ada aja kok dik. Klo dik Ad yang ditaksir wanita cantik sedunia ya wajar. Mana hensem mana kakinya bertanduk pulak. Klo aa nih apa? Mana dah tob, tapi seperti kata dik Rida dulu, klo janggut aa nih bertuah. Duh, mana tahan pulak adikku Rida chayank aa. Hehe, dah nasib untuang dibadan ambo.

ridaparidah
09th Jan 11:51 pm (reply | report spam | delete)

Tapi Adrian tu memang nakal kok aa. Dia selalu aja mengata aa pada saya, hehe...

ridaparidah
09th Jan 11:50 pm (reply | report spam | delete)

Hehehe....aa perasan rupanya..siapa ya wanita2 cantik yang sangat suka sama aa? hehe...

aa-eman
09th Jan 7:00 am (reply | report spam | delete)

Selamat tahun baru Hijjriyyah 1 Muharram 1429H. Semoga semakin sihat kuat ceria lahir bathin sukses berjaya dunia akhirat ya adikku Rida chayank aa aja.

aa-eman
09th Jan 6:55 am

Jangan hairanlah Rida chayank aa. Dik Ad memang begitu. Dia tak jahat cuma bawel aja. Namanya juga Kusuma. Makanya dia selalu mencari perhatian sama Rida. Rida tau tak apa tuh makna dari Kusuma???

aa-eman
09th Jan 6:53 pm

Hehe. Tuh dik Rida dah lihat sendiri bukan, klo dik Ad itu tak nakal tak pula jahat. Cuma bawel dan cengeng aja seperti maklampir. Kasihan Amel yang manis ya, klo papanya masih cengeng begitu. Hehe.

ridaparidah
09th Jan 6:16 am (reply | report spam | delete)

Hehehe...aa tu Adrian sangat nakal dan jahat sekali. Dia selalu saja mengata aa pada saya...Apa yang patut kita buat sama tu Adrian ya aa....mahu saja saya tembak dia, haha..Salam Maal Hijrah...

aa-eman
08th Jan 7:51 am

Alhamdulillah. Aa ini lagi sedih sebab selalu dimusuhi oleh dik Ad, sementang sama2 penyamun. Padahal dulunya aa kan perompak lanun tuh? Lebih gagah khan? Kayaknya Ad cuma iri kok, kenapa kok aa yang tob aja yang disukai oleh wanita2 cantik seluruh dunia? Duh aa bahagia pisan lho dik Rida yang masih rindu sama aa. Aa menulis ini sambil senyum2 didepan cermin lho Rida chayank. Mana hati aa bergumamkan satu lagu, Rangkaian Melati. Tentunya buat Rida chayank aa aja ya. Salam bahagia bersama keluarga ya.

ridaparidah
08th Jan 7:39 am (reply | report spam | delete)

Hehehe....aa, saya rindu sama aa kok. Mekasih ya aa kerna masih ingat sama saya...salam buat aa sekeluarga....

aa-eman
08th Jan 6:14 am

Salam Rida yang jauh dimata tapi dekat dihati aa. Alhamdulillah khabar kami baik2 sihat2 eman2 kok dik. Hehehe, kopi radix memang jempolan lho. Ini aa acunghkan 2 jempol aa. Tadinya malah mau 4 jempol, tapi aa takut crashlanding lagi. Setelah aa minum kopi radix Rida, aa selalu usapin janggut musang aa. Entah kenapa selalu ingaaaaat aja sama adikku yang cantik ini. Dah lihat blog Abah? Kok kebetulan sekali aa beroleh pic tuh. Wajah bunda di video tuh kok bisa mirip Rida ya? Aa serasa Alakazam abrakadabra aja deh.

ridaparidah
08th Jan 3:04 am (reply | report spam | delete)

Salam di kejauhan buat aa tersayang. Apa khabar aa sekarang? Moga aa sihat selalu disamping keluarga tercinta. Macam mana aa rasa setelah minum kopi radix saya? hehe...mekasih ya aa....jumpa lagi...

aa-eman
06th Jan 10:57 pm

Salam Rida adikku cantik chayank (hehe mahap aa lupa, dik Ad bisa marah pulak sama aa lagi nih) Apa khabar? Semuga sihat sekeluarga ya. Selamat tahun baru 1 Muharram 1429H ya. Semoga terus berjaya. Blognya kian rancak banar (klo ini bahasa Minang) nih dik. Aa gemar sekali membacanya, apalagi klo sambil minum kopi radix (Ad pasti bingung, manatau dia sama kopi radix, dia taunya kopi radikal tuh). Jaga sihat ya.

No comments: