Tuesday, September 04, 2007

Puan Waliz

Date: Tue, 4 Sep 2007 04:08:19 -0700 (PDT)
From: "EMANRAIS TEA" Add to Address Book Add Mobile Alert
Subject: Re: blog kaunseling
To: "Norwaliza Abdul Wahab"


Alhamduilillah, lapanglah dada aa, Cik berkenan akan
panggilan aa. Bagaimanapun akrabnya kita sebagai
shahabat, meski aa juga jauh lebih tua dalam usia.
Namun kita tetap saja akan saling menghormati diri,
memaklumi kekurangan dan mengakui kelebihan individu.

Aa sependapat untuk Cik menulisnya dalam bahasa
Melayu, agar aa juga bisa ikutan belajar bersama cik
Waliz yang enerjetik ini. Silahkan mulailah cik,
selamat berjaya tebar ilmu buat kemaslahatan ummat.
Wassalam hormat buat Encik Logan, sayang aa buat 4
pendekar yang sayang kepada ibundanya.
NB: Aa dah kutip pic Cik bersama 4 putra, lalu ditaruh
di http://emanrais.blogspot.com/ bersama rekod mesaj
Cik. Ijinkan aa buat sedikit2 ikut berbahasa Melayu.

--- Norwaliza Abdul Wahab
wrote:

> Aduhhh..nampaknya saya terpaksa ikutkan juga
> kemahuan aa utk memanggil saya
> dgn gelaran walaupun saya lebih senang dipanggil dgn
> nama saya sj..namun utk
> tidak memanjangkan lg perdebatan(yg mesra) ini
> sukahati aa lah utk panggil
> apa yg aa suka..
> tentang blog kaunseling ini saya akan mencari
> semula bahan2 yg
> bersesuaian yg tersimpan dlm library saya utk di
> mulakan...nampaknya aa
> benar2 telah membuka jalan bagi saya utk menyumbang
> kpd semua melalui
> pengetahuan yg saya ada...mungkin blog ini akan saya
> tulis dlm bahasa melayu
> supaya lebih mudah pelajar atau masyarakat serumpun
> dgn kita
> memahaminya..apa pendapat aa ttg perkara ini..
>

No comments: