Sunday, September 02, 2007

Puan Waliz

Date: Sat, 1 Sep 2007 10:41:49 -0700 (PDT)
From: "EMANRAIS TEA"
Subject: Re: Konsultan kesehatan...
To: "Norwaliza Abdul Wahab"


Alhamdulillah, pada saat ini kami sekeluarga di
Jakarta dan Tangerang berada dalam kondisi kesehatan
yang baik. Andaikan ada gangguan, semata mata karena
terjadi perubahan cuaca yang menyebabkan influenza.
Harapan saya semoga puan sekeluarga selalu sehat kuat
ceria sejahtera bahagia.

Saya dah jawab pertanyaan puan, apakah itu pekerjaan
Counsellor yang saya maksud. Sebaliknya saya juga
ingin bertanya, apakah yang puan maksudkan dengan
counsellor itu sama dengan pengertian counsellor nya
puan Lina? Dengan mengingat tulisan puan di Walizdiary
berikut ini,


"Who Said It'S Easy To Be A Councelor

6 August 2007

Can't believe after 7 semester studying now i know
it's so tough to be a councillor...do i regret it? The
answer is yes and no..yes because now i know that i
must be skillfull (and i dont have tht skill
eventhough my lecturer said i can learn it) and no
because this course has brought me to a new
dimension..

What new dimension? well... i can say that i am much a
better person compared 2 years ago..i learnt a
lot..and i can say that i can help others (only when i
got my licence..but i sure do). Especially for my
student who are waiting for me to give service at
school
(hope the Education Department wont sent me far
away from my family..please..please..)"

Padahal dalam salah satu email puan, ada menyebut
ingin menjadi counsellor. Apabila sudah selesai ikut
pendidikan kedoktoran puan. Logikanya tentu puan akan
menjadi counsellor di bidang kesehatan juga. Salam.


--- Norwaliza Abdul Wahab
wrote:

> Apa khabar tuan hari ini...masih aktif dengan
> rawatan tuan? saya hanya mahu
> bertanyakan khabar dari Malaysia buat tuan di
> Seberang..dahulu tuan ada
> menyatakan ingin bertanya beberapa soalan..boleh
> saya tahu apakah dia soalan
> tersebut?semoga tuan dapat meluangkan masa buat saya
> di sini..salam
>

No comments: