Wednesday, September 12, 2007

http://www.mybloglog.com/buzz/members/SMSaroni/


aa-eman
25th Oct 8:06 pm

Waalaikumsalaam encik SMSaroni. Semoga semangat kesucian dan ketulusan Ramadhan tetap membara disepanjang tahun untuk Insyallah kita tingkatkan lagi di Ramadhan Al-Mubarak mendatang. Duhh senyum Aiman amat menggoda hati. Nyaris seperti senyuman abahnya. Wassalam buat keluarga di rumah.

smsaroni
25th Oct 8:39 am (reply | report spam | delete)

A'kum aa. Selamat Hari Raya dari saya n famili di Malaysia.

aa-eman
12th Sep 8:26 am

Subhanallah. Semoga ananda Aiman akan menjadi sosok yang sholih dan berilmu buat bekalan masa depan yang baik. Semoga anda sekeluarga pun beroleh karunia dan barokah bulan suci lagi mulia ini. Terimakasih buat compliment comel anda buat cucu saya Gaby. Wassalam.



SMSaroni
12th Sep 7:59 am (reply | report spam | delete)

A'kum Terima Kasih kerana sudi singgah ke blog saya. Semoga Ramadhan ini anda sekeluarga di berkati. btw anak sulong saya kebetulan namanya Aiman. Comel bayi tu. Moga sihat walafiat hendaknya.


aa-eman
12th Sep 5:21 am

Wassalam, terimakasih telah berkenan membuka blog saya. Semoga ada manfaatnya.

No comments: