Tuesday, September 11, 2007

http://www.mybloglog.com/buzz/members/nAtsumi/



aa-eman
14th Nov 2:13 am

Wassalam buat Nat. Alhamdulillah. Aa dah sihat kembali. Gimana Nat sekeluarga? Semoga sihat semua. Kecup sayang aa buat Adilla ya

nAt
13th Nov 8:55 pm (reply | report spam | delete)

salam aa, dah baik batuk belom?

aa-eman
05th Nov 1:57 am

Nat betul, aa batuk kerana kita memasuki musim penghujan. Sebentar lagi Jakarta biasanya juga akan mengalami musin banjir. Tapi baru sekali ini aa merasa dah tuwa sangat. Terkena fan saja badan merasa tak nyaman. Apalagi klo AC lagi on. Ini lah Sunatullah yang tak bisa terlawankan. Sekarang aa selalu upayakan badan hangat dengan memakai sweater atau jacket, tidak hanya pakai T-shirt atau Polo-shirt sahaja. Sayangnya dengan janggut putih, asal tengok aa banyak budak kecik menangis. Hehe, apa aa dikira hantu pulak ya? Adilla kelelahan? Mungkin sebetulnya kedinginan biar neneknya boleh selalu peluk dia. Jaga sihat kuat ceria ya saudariku Nat. Wassalam buat keluarga disana.

nAt
04th Nov 4:45 pm (reply | report spam | delete)

salam aa... batuk ya... adilla pon batuk jugak la aa.. musim hujan sekarang ni kan.... ? lagi pula adilla tu ada lelah...


nAt
04th Nov 4:45 pm (reply | report spam | delete)

salam aa... batuk ya... adilla pon batuk jugak la aa.. musim hujan sekarang ni kan.... ? lagi pula adilla tu ada lelah...

aa-eman
02nd Nov 5:33 am

Salam Nats, khabar aa Alhamdulillah baik hanya agak batuk sedikit. Salam sejahtera ya.


nAt
30th Oct 5:02 pm (reply | report spam | delete)

salam aa... apa khabar.. ? semoga sihat ya!


aa-eman
31st Oct 1:36 am

Alhamdulillah. Kabar aa baik2 cuma lagi jadi Rambo pisan jaga warnet sendirian. Gimana kisah beraya di tempat Nat tentu gempita ya. Jaga sihat kuat ceria buat sayang Adila ya. Wassalam, aa.


nAt
30th Oct 5:02 pm (reply | report spam | delete)

salam aa... apa khabar.. ? semoga sihat ya!

nAt
08th Oct 11:10 pm (reply | report spam | delete)

salam Aidilfitri juga buat aa... semoga berbahagia di hari lebaran...

aa-eman
09th Oct 5:54 am

Terimakasih Nat. Salam Aidul Fitri juga. Qalbu Aa selalu terharu, airmjata serasa ada di kerongkongan. Semoga Nat sekeluarga sihat sejahtera. Cium sayang aa buat Adila ya.

aa-eman
08th Oct 4:35 pm

Wassalam, sehubungan dengan Hari Raya 'Idul Fitri 1428, aa ada ketupat Lebaran buat Nat. Silah diambil di http: / / renungansekilas. blogspot. com/


aa-eman
28th Sep 6:48 am

Oh, jadi Adila tuh cucu comel Nat ya. Senang liuhat tampilannya bikin abah ingat selalu sama Gaby.


nAt
27th Sep 7:53 pm (reply | report spam | delete)

adilla tu comel ikut mama dialah Aa.. hehehe...


aa-eman
27th Sep 5:59 am

Alhamdulillah. Bershabar dan bersholah ya Nat. Semoga Allah SWT lapangkan dada dan hati kita. Amiiien Yaa Rabb. Sampaikan salam aa kepada seluruh keluarga Nat ya. Duh Adila cantik kali tuh.


nAt
26th Sep 9:39 pm (reply | report spam | delete)

terima kasih Aa...



aa-eman
25th Sep 6:18 am

Assalamualaikum wr wb. Selamat berpuasa. Aa sekeluarga bertakziyah kepada Nat sekeluarga besar, atas berpulangnya ayahanda tercinta ke Rahmatullah. Sungguh ayahanda Nat sosok jiwa yang beruntung, boleh berpulang di bulan suci lagi mulia Ramadhan. Kami turut mendoakan semoga ruh ayahanda mendapat tempat terbaik di SisiNYA. Kepada Nat dan keluarga besar yang ditinggalkan janganlah terlalu larat berduka, melainkan tambahkan doa kepada ruh ayahanda yang berbahagia di jalan menuju ke Rabb nya. Ramaikanlah kepergiannya dengan bacaan Al-Quran dan amalan amalan yang baik. Jaga sehat kuat ceria ya.


aa-eman
13th Sep 5:08 am

Nama yang chantek sekali. Apa panggilan sayangnya? Natasha atau Adilla? Boleh tak aa panggil Aldila saja? Buat ingatkan akan satu lagu cinta abadi dari Italia. Hehe, lagi mana ada yang kekal di dunia yang selalu berubah ini ya Nat? Kalau begitu jadi lah Aldila adik Gaby Inara Nugraha ajer ya. Selamat berpuasa ya Nat, semoga puasa ini membawakan banyak barokah buat Nat dan keluarga. Wassalam.

nAtsumi
12th Sep 7:17 pm (reply | report spam | delete)

nama anak nat Natasha Adilla Binti Hishamsuri. Umurnya 1 tahun 2 bulan 2 minggu 1 hari.. Selamat berpuasa yer aa..:)


aa-eman
10th Sep 11:41 pm

Hehe, betul Gaby 14 bulan seiras anak Nat. Bajunya juga sama putihnya ya. Iya Nat, Gaby cucu aa. Siapa nama anak Nat dan berapa umurnya?


nAtsumi
09th Sep 6:35 pm (reply | report spam | delete)

comel nyer gigirl itu... seiras anak nat... kan? hehehhe...cucu ker?

No comments: