Wednesday, August 29, 2007

Puan Lina


Date: Tue, 28 Aug 2007 21:43:15 -0700 (PDT)
From: "EMANRAIS TEA"
Subject: Terimaksih...
To: "marzelina ahmad marzuki"


Bukan begitu, saya (kalau berkenan panggil saja Aa)
salah tidak seketika memberikan pesan di MyBlogLog
seperti yang saya lakukan kemarin. Malahan kawatir
puan tidak berkenan. Tetapi saya senang, ternyata puan
sependapat buat saling ramaikan persahabatan antar
bangsa buat bersama sama mencari ilmu bermanfaat.
Meskipun saya umur 63, tapi tak berarti saya tahu
semua kalau dibandingkan puan yang jauh lebih muda.
Lebih baik kita sama sama mencari ilmu karena Allah
SWT sahaja. Sebab kualitas tulisan puan juga sangat
bagus. Terutama The Invisible Power, yang hanya dengan
ijin puan, Insyallah saya ingin memdalaminya.
Wassalam, aa.

--- marzelina ahmad marzuki
wrote:

> Jangan mohon maaf, sebenarnya saya suka jika dapat
> berhubung dengan ramai kenalan, saya masih baru
> dalam dunia penulisan online, saya juga memerlukan
> tunjuk ajar dari tuan. Saya senang sekali tuan sudi
> linkkan site saya di site tuan, saya juga akan link
> kan site tuan pada site saya. Banyak yang saya
> belajar dari tuan tentang perubatan yang memberi
> manfaat pada semua orang. Bagus penulisannya dan
> harap diteruskan penulisan yang lebh baik.
>
>
> ----- Mesej Asal ----
> Daripada: EMANRAIS TEA
> Kepada: Pun Lina
> Dihantar: Selasa, 28 Ogos, 2007 3:36:11
> Subjek: Saya mohon maaf...
>

No comments: