Monday, August 27, 2007

http://www.mybloglog.com/buzz/members/arina69/

essages
Leave a Message

Tekabhi
26th Aug 6:17 pm

Its ok , for a long time i was offline. Just freed from the regular routine

Tekabhi
26th Aug 6:12 pm

Its ok , for a long time i was offline. Just freed from the regular routine

ariffaizal
26th Aug 5:16 pm

Business online sebenarnya mudah tetapi perlu usaha yang bersungguh-sungguh. Sy menyertai beberapa kursus dan berbelanja beribu-ribu RM untuk kursus-kursus tersebut supaya tahu membuat business online. Jika ingin mendapatkan penjelasan lanjut, sila email saya di alamat seperti yang ditulis dalam blog saya supaya saya dapat reply keterangan dengan lebih lanjut. CVT diiktiraf oleh kerajaan negeri melaka di bawah MOA. Pengiktirafan kerajaan pusat masih dalam kajian. Rawatan aternatif tidak perlu akreditasi daripada kerajaan untuk diamalkan. Akreditasi lebih bertujuan untuk klim insuran dan elaun perubatan kakitangan kerajaan, yang penting ialah formula tersebut lulus dan selamat. Ini ialah surat kelulusan daripada kementerian kesihatan terhadap formulasi yang digunakan http: / / rawatankesihatan. blogspot. com/ 2007/ 07/ kementerian-kesihata n. html

aa-eman
26th Aug 8:26 am

Blog puan sungguh bagus dan saya memohon ijin buat link ke emanrais.multiply.co m agar mudah ditemukan.

aa-eman
26th Aug 7:44 am

Subhanallah. Saya masih dalam taraf belajar buat sehatkan ummat menurut pengetahuan yang saya beroleh berdikit dikit. Insyallah juga dari puan.

Nom de plume The 'Poet...
26th Aug 6:06 am

The news has been made official, The Blog Fairy of the legendary “Blue Ribbon Blogger Award”, has passed on. Please join me in honoring, comforting, and giving Universal Hugs to the Family, Friends, and all of us whom adore The Blog Fairy. http: / / bindingink. blogspot. com/

ariffaizal
26th Aug 2:05 am

maaf, saya tak faham maksud puan, nak tips business drp sy atau nak syer busness online?

kher69
25th Aug 8:28 pm

Lovely Lina, terima kasih for dropping by. Sebenarnya, 3 blog yg aktif aje. Yg lain2 I pakai utk showcase artwork dan kartoon. Dulu I ada satu panggil Kopi-tiam Talk. Dah tutup.I concentrate kat Malaysia-lah!. anyway, you have a nice day.

mohamadj
25th Aug 5:19 pm

Thank you for dropping. So ade jual ape kat kedai kopi boleh I hantar kueh mueh di Kedai Kopi U. MAJ

zublizainordin
25th Aug 4:57 pm

Belum lagi serious, lepas Chrismas kot. Tapi kalau e-community building di MyBloglog pengalaman saya cukup luas. Di Technorati saya Pemimpin Terkini. Tips gini, boleh ler dikongsi dengan you, kalau you minat.

No comments: